استایل کودک, کودک

انواع رنگ پوست کودکان و رنگ لباس مناسب برای آنها

پوست انسان دارای سه دسته بندی رنگ روشن گندمی و تیره است

دراین مقاله در ابتدا رنگهارا برای شما توضیح میدهیم و سپس برای انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست کودک و نوزاد به شما کمک میکنیم

اگر کودک شما دارای پوست خیلی روشن چشم هایی با رنگ ابی و یا سبز روشن یا عسلی است موهای او بلوند و روشن رنگ است میتوان گفت کودک دارای پوست روشن است برای این کودکان باید از رنگهایی استفاده کنید که با پوست روشن و موی بلوند آنها تضاد ایجادکند .

رنگ های مناسب و نامناسب پوست روشن

اگر برای کودکانی که پوست روشن دارند از رنگ های روشن یا خنثی استفاده کنید صورت کودک رنگ پریده و بد به نظر میرسد به همین دلیل به استفاده از رنگهای سفید طوسی کمرنگ بژ روشن و سایر لباسهایی که رنگ روشن دارند به هیچ عنوان برای کودکان با پوست روشن توصیه نمیشود

همچنین بهتر است برای این کودکان از رنگ پاستیلی استفاده نشود .

بهترین رنگها برای این کودکان رنگهای طوسی پررنگ سبزپررنگ سرمه ای آبی پررنگ زرشکی و قهوه ای هستند.

این رنگها با ایجاد کنتراست در پوست روشن کودک شما زیبایی کودک را دو چندان میکند.

رنگ های مناسب و نامناسب برای پوست گندمی

خوشبختانه اگر کودک شما پوست گندمی دارد انتخاب رنگ لباس متناسب با پوست کودک و نوزاد شما کار ساده ای است زیرا اکثر رنگها با پوست کودک شما همخوانی دارد و میتوانید از آنها استفاده کنید .

برای کودکان گندمی میتوان با توجه به فصل رنگ های مختلفی لباس تهیه کرد برای مثال در فصل تابستان رنگهای روشن مانند رنگ سفید و در زمستان رنگ های گرم مانند رنگ نارنجی گزینه ای عالی برای کودکان با پوست گندمی هستند اما به صورت کلی اکثر رنگها برای این تناژ پوستی مناسب است .

برای کودکان پوست گندمی بهتراست در موقعیت های رسمی لباس هایی که صورت خود کودک تناژهایی نزدیک به آن را دارد مورد استفاده قرار ندهید .

رنگ هایی مانند کاراملی سبززیتونی زردخردلی و غیره از این دست لباسها هستند!

رنگ های مناسب و نامناسب برای پوست تیره

اگر فرزند شما پوست تیره دارد دنیا برای انتخاب رنگ لباس به کام شماست

اکثر  رنگها برای این کودکان مناسب هستند اما رنگ های روشن به دلیل روشن تر نشان دادن پوست گزینه های بهتری هستند رنگ هایی مانند بژ سفید لیمویی و غیره از این دست رنگها هستند .

در هنگام انتخاب لباس متناسب با پوست کودک و نوزاد باید دقت داشته باشید که رنگ هایی دقیقا شبیه به رنگ پوست کودک هستند برای کودک شما مناسب نیستند.

رنگ هایی مانند قهوه ای و مشکی زیبایی صورت کودک شمارا از بین میبرند و اورا برهنه نشان میدهند بنابر احتیاط بهتر است برای این تناژ پوستی از رنگ سرمه ای نیز استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *